Surfcamp!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lisette - WaarBenJij.nu Surfcamp!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lisette - WaarBenJij.nu

Surfcamp!!

Blijf op de hoogte en volg Lisette

15 Maart 2015 | Australië, Sydney

Good day mates!

Ben ik weer. Probeer me netjes te houden aan het idee van elke zondag een bericht posten.. Hopen dat ik het volhoud haha!
Na mijn avonturen van de eerste week besloot ik om de meest Australische activiteit die er is uit te proberen: SURFEN!! Samen met een hele groep mensen die ik ken van de introductieweek zijn we ons surfavontuur tegemoet gegaan. Er waren nog heel veel meer mensen die we niet kenden: we waren met een stuk of 90 in totaal. Het kamp was 2 uur rijden van Sydney. Op maandag morgen sprongen we met zijn allen in de bus. Lekker slapen onderweg (slaaptekort in een hostel is meer regel dan uitzondering) en onze energie sparen voor ons eerste moment op een surfbord. We zaten op een camping naast 7 Mile Beach. Een super chille hangplaats vol met tafels, banken, muziek en daarom heen de slaapkamers. Nadat we onze spullen hadden gedropt gingen we naar het strand. Wetsuit aan en onze eerste les! De rest van de week kan ik eigenlijk heel kort samenvatten: eten, surfen, eten, slapen, surfen, eten, feesten, slapen en opnieuw. Wat een geweldige week!! Heb nog meer leuke mensen leren kennen, surfen is absoluut fantastisch en de hele sfeer was geweldig. Niemand wilde terug naar Sydney haha. Surfen is echt een kwestie van vallen en opstaan. Hoe vaak je wel niet omver wordt geblazen door een golf,.. maar het moment dat je op dat surfbord staat is t helemaal waard. Ik ga zeker een surfbord kopen als ik vanuit Syndey verder ga reizen. Maar eerst kijken wanneer ik Sydney verlaat want ik heb morgen een interview voor een baan in Sydney! Spannnennddd!! Laat jullie weten hoe het is gegaan en wat mijn plannen zijn. Wordt het Sydney of toch afreizen naar Byron Bay... Time will tell :D

  • 16 Maart 2015 - 13:44

    Pa:

    Hoi Liesje,
    Leuk verslag! Lijkt me gaaf om te surfen!!
    Ik hoor net van Diana dat je bent aangenomen en voor 2 weken werk hebt. Goed zo. Geld is geld.
    Krijg je dat dagelijks handjecontantje of hoe gaat dat?? Wat ga je eigenlijk doen?

    Groet Pa
    (EN GEEN DINGEN DOEN DIE IK OOK NIET ZOU DOEN!!!)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisette

Hallo allemaal! Al backpackend door Australië zal ik hier voor iedereen die het wilt lezen mijn avonturen bijhouden :) Nu hopen dat ik het ook echt volhoud.. hihi! Hoop dat jullie zo een beetje kunnen meegenieten van alle avonturen! :D

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 2621

Voorgaande reizen:

26 Februari 2015 - 26 Februari 2016

Australië!

Landen bezocht: