Blue Mountains en werk - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lisette - WaarBenJij.nu Blue Mountains en werk - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lisette - WaarBenJij.nu

Blue Mountains en werk

Blijf op de hoogte en volg Lisette

24 Maart 2015 | Australië, Sydney

Ben ik weer! Even een kort verslagje (omdat ik beloofd heb elke week wat te posten en ik probeer me zo lang mogelijk aan mn belofte te houden). Ben inmiddels aan het werk als Recruitment Administrator. Klinkt boeiend maar t stelt niks voor. Het bedrikf waar ik werk is vrij klein en iedereen is super aardig en relaxed! Kan lekker wat centjes verdienen zo. Wil wel snel doorreizen aangezien al mn vrienden zowat zijn vertrokken verder de Oostkust op. Ik blijf nog maximaal 2 weken in Sydney en dan voeg ik me bij mn allerliefste groep vriendinnen die ik hier heb leren kennen! Tot die tijd lekker chillen in Sydney :) Afgelopen weekend wel nog met de meiden naar de Blue Mountains geweest. Is 2 uur met de trein. In Nederland ben je dan bijna het land uit, hier ben je dan net buiten Sydney haha. We hebben uiteindelijk 5 uur gehiked. Verschillende routes gevolgd en uiteindelijk de expert route gedaan. In totaal 10km van steile trappen langs de afgrond, rotsen beklimmen, over rivieren steken en langs watervallen lopen. Zooooo mooi en gaaf om te doen! Zou hier wel kunnen wonen :D lekker chillen, surfen, natuur in. Laten we het er op houden dat ik het tot nu toe prima naar mn zin heb! :) dus ajuuu en tot de volgende keer xxxx

  • 27 Maart 2015 - 12:55

    Pa:

    Hoi Liesje,
    Leuk verslag weer. Ben weer benieuwd naar de volgende.
    X
    Pa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisette

Hallo allemaal! Al backpackend door Australië zal ik hier voor iedereen die het wilt lezen mijn avonturen bijhouden :) Nu hopen dat ik het ook echt volhoud.. hihi! Hoop dat jullie zo een beetje kunnen meegenieten van alle avonturen! :D

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 900
Totaal aantal bezoekers 2629

Voorgaande reizen:

26 Februari 2015 - 26 Februari 2016

Australië!

Landen bezocht: