Australië! - Reisverslagen van Lisette - WaarBenJij.nu Australië! - Reisverslagen van Lisette - WaarBenJij.nu
Australië!

Beginnend in Sydney met een gave introductieweek van Ultimate Oz zal daarna alles open liggen. Een baan in Sydney zoeken of toch doorreizen en fruit plukken? En wordt het de oostkust of zal ik gek doen en bijvoorbeeld naar Darwin gaan. Hoe lang zal ik echt blijven en wat ga ik allemaal meemaken. Ik zal mijn best doen jullie op de hoogte te houden van alles wat komen gaat! Laten we hopen dat er heel veel gave avonturen op me wachten! :)

Recente Reisverslagen:

24 Maart 2015

Blue Mountains en werk

15 Maart 2015

Surfcamp!!

08 Maart 2015

Mijn eerste week Sydney!
Lisette

Hallo allemaal! Al backpackend door Australië zal ik hier voor iedereen die het wilt lezen mijn avonturen bijhouden :) Nu hopen dat ik het ook echt volhoud.. hihi! Hoop dat jullie zo een beetje kunnen meegenieten van alle avonturen! :D

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2633

Voorgaande reizen:

26 Februari 2015 - 26 Februari 2016

Australië!

Landen bezocht: